Usch och fy!!

Om det är något jag är rädd för och ogillar riktigt mycket så är det åskan! Jag vet inte varför egentligen, jag har varit det sen jag var liten! Jag känner mig inte säker på nåt sätt.. Jag kan inte sova när det åskar, det går verkligen inte att slappna av! Gabriel sov som en stock inatt när åskan satte igång, medans jag låg och var skiträdd! haha! Ja jag vet att jag är mesig. Åskan e ju inte farlig! Men alla har vi våra saker vi ogillar.. Och min är åskan :P Man får respektera att folk är rädda för olika saker. Jag kan ju tycka att det är lite knasigt att vissa är rädda för fåglar tex :P Men jag respekterar ju det endå. =) Nä jag får nog stänga av datorn och allt annat här hemma nu och krypa ner under täcket för nu börjar det mullra ordentligt!
Men en sak måste jag skriva först! När jag var mindre och bodde på CKV så var Farmor hemma hos oss på besök! Och då åskade det en kväll! (Jag och farmor e båda rädda för åskan) Men då byggde vi en kojja med våra röda överkast och så satt vi där inne tillsammans! Jag kommer aldrig att glömma det! Då kände jag mig säker =) Så tack Farmor för att vi satt där tillsammans i vår koja =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0