Föräldrargrupp

Idag var jag ocg lilleman på vår första föräldrargrupp träff. Där pratades det lite om vaccinationer och lite annat. Sen efter att träffen var slut så fick Gabriel hans öron undersökta. Det kommer fram vit geggamojja i hans öron när vi badar honom, och det luktar verkligen mög! Men hon som kollade i hans öron sa att det var inget farligt, det var bara vax. Och anledningen till att det kan lukta illa var att det kan ha kommit lite mat lr kräk som har runnit till örat. Och sen när det blöts upp så luktar det.. Men det är inget att oroa sig över, och vi ska bara torka bort det yttersta i örat när vi badat honom.. För att pilla i öronen ska man inte göra.

Jag ska nog köra bort till mamma och pappa sen och tvätta bilen. Det är ju perfekt väder för det idag.
Man känner verkligen att våren är på ingång.

I helgen var jag hemma hos Sara på lite födelsedagsfirande. Jag hade jätte kul! Men det var inte så kul när vi kom in till stan sen. Jag fick så ont i magen! Så jag åkte hem efter 1,5h. Jag pallade inte mer :P Det var inte kul att gå ut heller. Jag har haft mina kvällar ute :P Jag trodde inte att jag skulle känna sån stark "avsky" lr vad man ska säga. Nä, jag håller mig hemma nu. Hemma med mina älsklingar =)


Ja just det, jag lovade ju en bild på Gabriel när han badar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0