What a lovley söndag!

Vilken härlig söndag det har varit idag!
Vi har inte gjort något speciellt, men hela dagen i sig har varit så mysig! Vi gick upp runt tio tiden.. Eller jag och Gabriel gick upp för lite ammningsdags.. Sen en stund senare gick Micki upp.. Morgonen var så lugn.. Jag ammade, bytade på Gabriel och satte på han nya kläder.. Sen somnade han. Jag gjorde lite frukost och åt i lugn och ro. Sen åkte Micki iväg för att kolla efter lite saker till bilen och jag hoppade in i duschen.. Sen tog vi det bara lugnt när Micki kommit hem igen. Runt tre tiden åkte vi hem till mamma och pappa, då Micki behövde lite hjälp av pappa med bilen. Sen blev det lite kaffe och fika på det, sen åkte vi hem igen.. Eller Micki släppte av oss och sen åkte han iväg och köpte ett dans spel till Kinect!
Så ikväll har vi dansat, ätit god mat och skrattat! En lovley söndag helt enkelt!
Kollade ni på solsidan innan? haha! Som jag älskar den serien! Helt underbar! Man känner verkligen igen sig själv i vissa scener!

Om ni vill se en rolig film så ska ni titta på Grown ups! Hahah! Den var riktigt rolig med massa roliga skådespelare i oxå =)

Nej nu ska vi dansa igen!
Hörs i morgon!

Nya bilen =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0