3D biotajm!

Ikväll ska jag och Micki gå på bio.. Så mamma a.k.a mormor ska passa Gabriel under tiden.
Vi ska se den nya 3D filmen Sanctum.

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att ha tvättat. Sen var vi iväg och köpte en bröstpump så mamma ska kunna mata Gabriel om han blir hungrig medans vi är iväg. Så nu har man suttit och pumpat ut lite milk =)
Min helg ser ganska lugn ut förövrigt.. Har inget inplanerat i min kalender som jag inte har :P haha!
Men på mådag ska jag träffa Therese =) Blir nog en liten fika i stan med massa prat och skratt =)
Sen på tisdag kommer Emelie hit på lite kvällsfika och ännu mer prat och skratt =)

Jag hann ju inte lägga upp alla bilder jag skulle för någon dag sen, så jag slänger in några till..





Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hund, vad är det för ras?

2011-02-24 @ 17:34:16
Postat av: cissi

tack så mycket =) det är en blandras mellan bordercollie och flatcoated retriver =)

2011-02-24 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0