Pissenisse!

Ja det slår då aldrig fel.. När jag har badat Gabriel, torkat och smörjt in honom så kissar han! Man hinner inte ens sätta på han blöjan ^^, Och den där lille strålen har ju sitt egna lilla liv! Och idag blev jag träffad.. " Näää men Gabriel då, var du tvungen att kissa på mamma" sa jag.. Och till svar fick jag ett hjärtligt skratt! Då kan man ju inte annat än att skratta med honom =)
Det är så mysigt på  morgonen nu. Han somnar runt 10, 11. Och sen sover han fram till 6 halv 7. Då går vi upp och ammar lite, sen lägger vi oss i sängen och sover i två till tre timmar, (oftast två ) sen går vi upp. Jag är ju ingen morgon människa direkt, men det är helt okej att gå upp vid nio tio nu.
Jag har fått frågan några ggr " är det någon mer som är förälder bland dina kompisar?" Nä det e det ju inte, men det gör ingenting. Jag kan prata med dom om Gabriel precis lika mkt som jag hade kunnat prata med någon annan som har barn. Jag känner att dom bryr sig och vill finnas till och hjälpa om det är något som vi behöver hjälp med. Så jag vill säga till alla mina vänner som finns här för mig. Jag älskar er! Ni betyder så otroligt mycket för mig ♥

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Jag åkte hit innan idag för att tvätta lite och sen hjälpte jag mamma att sopa lite ute på deras uteplats. Och sen blev det att jag stannade här. Jag blev så himla trött och slö innan och orkade inte göra något.
Så nu sitter jag och skriver lite blogg, äter godis och dricker apelsin Mer. Gotti gott!
Mamma och Caroline tittar på Paranormal Activity 2. Jag har sett den en gång, och jag vill inte se den igen. Så jag satte mig vid datorn.
Men jag ska nog åka hem snart. För stannar jag här så kommer det att bli att jag tittar på filmen och då kommer jag inte våga åka hem :P hahahaha! Ja jag e mesig ;)

Vi hörs i morgon!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0