Fredagsmys på högsta nivå!

Ja det var det igår! Vilket fredagsmys vi hade! Jordgubbar och glass, never stop, popcorn och påskmust! Sen tittade vi på två Twilight filmer! Vi skulle sett den tredje men vi orkade inte :P Klockan blev så mycket :P
Tack Amanda för en super mysig dag! ♥

Idag har vi haft Patricia på besök, vi fikade lite och satt och tjabbade en massa =)  Gabriel fick en jätte fin overall som hon hade sytt själv =)
Och nu håller jag på att tvätta. Mina kläder började ta slut här hemma så det var dags för lite tvätttid.


Jag borde egentligen inte bry mig om vissa saker, men det gör mig så ledsen när människor inte kan vara ärliga mot en och säga som det är..
Äh som sagt, jag borde ju inte bry mig. Mitt problem är väl att jag bryr mig för mkt om andra än vad jag bryr mig om mig själv.. Inte den bästa egenskapen alltid.. Det skadar ju inte andra, det skadar ju bara en själv

Nej nu vill lilleman ha mat!
Jag skriver mer senare

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0