Besviken..

Måste säga att man e ganska besviken ang valet..
4 år till med Alliansen.. Inget man glädjs av precis.. Men men, det finns inte så mkt att göra längre. I did my part genom att inte rösta på alliansen iallafall..
Sen blev det ju ett jävla liv ang att SD kom in i riksdagen.. Och ang det.. Det håller jag för mig själv.
Jag röstade på Socialdemokraterna.. Jag tycker det var bra som vi hade det innan moderaterna kom till makten. Moderaterna gynnar inte mig.. Så varför ska jag gynna dom med min röst? Egentligen ska jag väl inte yttra mig så mkt om politik eftersom jag inte kan så mkt om det egentligen.
Men men..

Nu ska jag väcka Santo som ligger och snarkar under bordet, sen ska vi ut i regnet!
Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0