Vintern kommer bli kall!

fy fasen! Man fryser ju röven av sig bara man går ut nu på morgonen / kvällen! Igår när jag gick till jobbet så var det 1 grad! Brr!! Tror faktiskt att denna vintern kommer bli riktigt kall! Bara det inte blir sån snö som det var förra året! usch! Vi ska ju köra runt med en barnvagn i vinter och då vill vi inte ha snö!
en bra sak har hänt idag iallafall! Och det är att Mickis bil fungerar nu igen! Lasse på Volvo i Kungsbacka ringde idag och sa att bilen stod klar och det var bara att hämta den =) Så jag hoppade in i hyrbilen, drog med mig mamma på färden och hämtade hem Mickis bil! Najs! =)
Sen har det inte hänt så mkt mer.. Jag fick tvätta lite hemma hos mamma oxå för det fanns inga tvätt tider här hemma.
Jag är så jäkla trött hela tiden oxå! Jag går och gäspar och suckar hela tiden! Orkar ju inte göra lika mkt som innan!
Idag har jag verkligen känt mig som en extra svullen valross! Allt känns svullet och allt är extra jobbigt idag! :P
Det var to,m jobbigt att krypa ner i sängen! hahaha!
Och värre kommer det bli!
Men sen får man ju tänka på att allt detta kommer vara väl värt det när vi ligger på BB med vår lille bebis! ♥ Såå mys!

Nej gott folk, jag har varit uppe alldeles för länge nu! Dags att få min sömn innan det äör dags för jobb i morgon!
Ta hand om er så hörs vi i morgon!
Jag lovar att jag ska bättre mig på bloggandet! Har varit lite slapp nu på senaste.

Sov så gott!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0