Hej mina vänner!

Jag hinner slänga in ett litet inlägg idag innan det är dags för sängen!
Idag var jag hos veterinären med Santo. Han skulle få sin vaccination och sen skulle vi kolla upp hans utslag på benen. Och det visade sig att det var slicksår.. Vilket har kommit av antingen ett bett eller något annat som har irriterat.. Så han fick en kortison spruta under såren och nu får han gå med en tratt runt halsen när vi inte är hemma så att han inte slickar på såren. För tydligen så kan dessa såren bli enormt stora om man inte behandlar dom eller upptäcker dom i tid. Usch det var jobbigt när han hade fått sprutorna! Det spänner ganska mkt efter att man fått sprutan och det är ganska obehagligt sa veterinären! Och santo bara gnydde och gick med svansen mellan benen!
Han var ju inte så speciellt glad på mig när jag satte på han tratten! haha! Han satt bara och blängde på mig! Han vägrade lyda mig när jag sa att han skulle ligga osv. Han satt bara och blängde och trodde jag skulle tycka synd om han! haha! Vilket jag gjorde oxå! Men jag gav mig inte! Han ska ha sin tratt på sig! *skrattar*

Sen har Dex, Sara och Amanda varit här ikväll! Vi tittade på lilla bebisen på filmen från ultraljudet och tjabbade en massa! Amanda hade bakat goda muffins oxå =) Yummie!
Det känns så skönt att ha sina vänner runt sig! Som verkligen bryr sig och finns för en. Även om vi kanske inte umgås varje dag! Men jag vet att dom finns där om det är något. Och att dom ställer upp!
Så tack för att ni är såna underbara vänner =) Ni är guld värda! ♥

Nej gott folk, nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag gå och lägga mig och drömma om min man! =)  I miss you scheeesen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0