Finaste Amanda!

ÅH hon var så fin igår Amanda! Var tvungen att hålla tillbaka tårarna ett tag =P haha! Man är ju lite överkänslig ibland! hahah! Men det var värt att stå i regnet i två timmar för att se henne gå på Röda mattan ♥

En rolig nyhet är att vi fått tag i en trea! Äntligen! Har ju letat efter en större lägenhet, men det har ju inte varit det lättaste! HFAB har ju ett jävla cp system!
Ett problem ur världen ^^, hehe
Nu återstår det bara en massa andra saker genom året att fixa! hihi!

Jag måste hitta min sladd till kameran så jag kan lägga upp lite bilder från igår! Och på min nya frisyr förstås =)

Nu ska jag viiiiiiiiiiiiiila lite ;)

Kommentarer
Postat av: tessan

var det en trea på hfab? vi söker med lägenhet men ingen lycka =(

2010-05-31 @ 17:21:40
Postat av: Mimmi

Gott att det fixat sig med lägenhet!!!

2010-06-01 @ 20:43:44
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0