Alla njuter av sommarvärmen!

förutom jag! Näsan är täppt, ögonen rinner och man nyser! fy fan för pollenallergi!! Alla är så glada! Och jag hade nog varit lika glad om jag inte haft denna jävla allergi! Ska kolla upp hur mkt det kostar att ta de där sprutorna mot allergi och hur de funkar osv.. Man man ju iallafall testa.

Sen har jag fått ett jävla munsår på läppen oxå! Fy fan vad ont det gör nu när det håller på att läka! Testade en ny grej nu mot munsår! compeed munsårsplåster! Dom funkade faktiskt jätte bra! Det syns knappt på läppen heller! Mycket bättre än att gå med vit salva på läppen som ser ut som något annat. ^^, hahaha

nej nu ska jag ut och andas in lite mer pollen!!

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0