Nu är det fredags myyyyyyyyyyys

Idag ska jag unna mig ett glas vin! =) Det förtjänar jag!
En hård veckas jobb som avslutas med ett glas vin på kvällen! Det gillas starkt!
Önskar bara att du var här hemma nu! Så vi kunde sitta och dricka vin och tjabba under fläkten =) Såååååå mys!
I morgon ska den fösta tapeten upp på den sista väggen! Och sen kan jag antagligen måla på söndag! Jag ska bli klar med den jävla väggen om jag så får jobba röven av mig! Haha!

Idag ska jag se på Lets Dance och sen på Solsidan! =)
Sen ska jag nog lägga mig relativt tidigt. Tänkte gå upp i tid i morgon och börja tvätta lite.

Usch jag hade behövt knäcka till min rygg! Jag får så ont i den ibland! Speciellt ibland när jag jobbar..
Min rygg har varit dålig nu ett tag.. Sen gymnasiet tror jag.. Men men, det e bara att bita ihop ^^

Nej nu ska jag njuta av resten av denna fredagen!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0