Hur e det möjligt???

Hur e det möjligt att sträcka stjärten (skinkan) när man är ute och går?! I lugn takt?! Då är man fan otränad! hahaha
Idag har jag inte gjort något speciellt.. Var med mamma på Eurostorp innan och kollade läget.. Sen körde jag grabbarna ut till Tylösand.
Har haft lite Cissi tid hemma..  Plockade lite skit som ska slängas, men det var så jkla tråkigt så jag satte mig och tittade på tv istället :P
Peter kom med ett bra förslag innan.. Han undrade varför jag inte blev taxi chaufför? Och det undrar jag med! haha
Jag gillar ju att köra bil så varför inte..? Bra förslag där! =)
Men det får bli om ett år eller något.. Har ju lite saker för oss ett tag fram nu så.. ;)
I helgen är det flytt för hela slanten! Flyttar på lördag! Och på fredag ska jag, Amanda och Micki gå på bio! YEY!!!!
Kommer bli en kanon helg känns det som!
Inflyttningsfest nästa helg kanske?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till nya lyan!

2010-07-01 @ 08:44:37
Postat av: cissi

tackar! =)

2010-07-01 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0