Hemma from the Frisör =)

Så då var man färdig hos frisören.. Tog några timmar =P Men det var bara för att hon först fick bleka och sen lägga i färg.. Och det blev faktiskt bra! Och billigt var det med! Jag betalade mindre för slingorna än vad jag gjorde när jag klippte mig för nån vecka sen.. Så jag vet ju vart jag ska gå härnäst! Förstår inte varför jag ska envisas med att testa olika när jag har gått hos en bra och billig frisör innan.. Men men. Har ju lärt mig en läxa till nu ^^,

Ikväll blir det pizza hemma hos mamma och papps! Sen kommer ju Vampire Diaries!!!!! YEAH!
Sen i morgon är det först jobb. Får stressa lite för jag ska till läkaren vid tolv, och sen ska jag ju hinna se Amanda när hon går genom stan i studenttåget! Åhhh jag är så glad för din skull Amanda! I morgon är verkligen DIN dag!! ♥

Nu kommer pizzan så jag måste faktiskt slita mig härifrån nu..
Men vi hörs KANSKE i morgon, annars hörs vi på lördag igen!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0