Lik mor min..

Jag konstaterade precis hur lik jag är mamma till sättet! Vi pratade i telefon för två timmar sen, och då sa hon aatt hon skulle vara klar om två timmar.. Vilket det har gått nu. Så jag ringde henne precis och frågade när va klar..
" Jag ska bara äta"
" har du inte gjort det än?!"
" nä, jag kommer snart, jag ska bara fix jordgubbarna"

Haha! Jag e precis likadan.. Man börjar med en sak, och sen helt plötsligt så kommer man på en annan sak som man kan göra, och lämnar allt man höll på med!
Sådan mor, sådan dotter ^^,

Nu tar det väl ännu en timme innan hon e helt klar :P
Så man får väl komma på något som man kan göra så länge.. Som att skriva blogg tex =)

Igår var Sverker och hans tjej Sara här. Vi var lite på stranden sen bar det av hem till oss för grillning! Riktigt trevligt! God mat och trevligt sällskap =) Perfekt start på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0