Sooooooooooooon!

I morgon fyller jag år! Yeah! Kalas hemma med släkten. Sen får det bli lugnt.
Ska satsa stenhårt på lördag med mina vänner istället =) Höhö! Det blir naaaaajs! =)
Just nu sitter jag och väntar på att bulldegen ska jäsa så jag kan väcka mamma och börja baka de satans bullarna! Innan tyckte jag det va hur kul som helst att baka bullar, men inte nu! Fy fan! Det tar sån jävla tid! Haha!
Efter bullbaket ska jag göra Taco paj till mamma, pappa och Sarah.. vet inte själv om jag vill ha.. är inte så glad i paprika ^^ men det är bara att tugga och svälja egentligen så jag får väl ta en liten bit. Mamma har tjatat på mig att jag ska göra Tacopaj nu ganska länge. Så jag får göra henne lite glad! Sarah blev oxå glad när jag sa att jag skulle göra pajen idag! Det är kul när människor uppskattar och tycker om det man gör =) Då blir man happy! Happy as a hippo! Ellerhur Dex! haha

Nej nu ska jag väcka sömntutan. För baka bullarna själv tänker jag inte göra! haha

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I like to be as happy as a hippo. Don't you?

2010-01-22 @ 15:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0