Nya tag!

Idag åt jag min sista kina kaka! Och jag åt inte ens upp hela! Tog en bit sen slängde jag resten!  Nu ska det bli ändringar i min kost! Bara nyttiga saker nu och någon godsak på helgen kanske! Ut och gå längre rundor med Santo och bli mer hälsosam! Inga sena måltider! Helst inte äta efter sju! Och detta ska jag hålla stenhårt på! ( Försöka iallafall ) haha
Fick ett uppvaknande idag efter jag satte på mig ett par leggins! Så nu får det blir ändringar om man ska komma i sina sommarkläder! *skrattar*

Idag har jag jobbat mycket! Först på Fiskaregatan och sen på sjukhuset! Var hemma halv fem! Så man känner sig lite schleten nu!
Åkte på en utstädning på två timmar idag, och sen efter det resterande städning på Infektion!
Gooooa pengar =)

Nej nu ska jag ner i källaren och hänga upp tvätten och sen ska jag fortsätta med maten. Sen ska jag färga mitt hår!! Yeah! Håller mig till samma färg som förra gången.. Tänkte ta svart först, men jag ångrade mig och valde den som jag hade sist. Mörk brun! Riktigt najs!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0