Is she really going out with him?

Haha ännu ett knas program som man inte kan låta bli att kolla på!
Det är olika par varje gång. Och killen beter sig som ett svin och flörtar med tjejer när hans tjej är med, tar deras nr på fester som hans tjej har, bjuder hem strippor till sitt hus osv.. Och förnekar allt för sin tjej och ser inget fel i det han gör.. Och hans tjej..? ja hon säger inte så mkt om det i början.. Men sen framåt slutet av programmet så får hon nog och dumpar killen ( oftast )
Det är ganska roligt att se på! =P

Idag på jobbet gick det segt. Det kändes som om jag aldrig skulle bli klar! Och sen när jag väl va klar och skulle ta bussen in till stan för att sen åka hem, då fanns det ingen bussförbindelse in till stan!! Den kör antagligen ett annat håll till Österskans än det hållet den kör till Söder.. Så jag fick gå in till stan och sen ta bussen hem! Men det gjorde inte så mkt för det var ganska skönt väder ute =)

Innan jag kom hit ( till mamma o pappa ) så gick jag med Santo i deras trädgård. Och när vi kommer till hörnet av huset där baksidan börjar, tvärstannar Santo och reser ragg och blir skitförbannad! Det första jag tänkte på var att det var någon människa i trädgården som han såg... Men så var det inte! Caroline har byggt en snögubbe som står bakom huset och det var den Santo fick syn på! Fick mig ett ganska gott skratt :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0