5 dagar kvar till the big day!

Idag är det 5 dagar kvar tills festen och min födelsedag! Det kommer nog bli skit kul!!!

Idag är det söndag.. Och alla söndagar brukar vara så jäkla sega. Och idag är en sån dag! Sen känner jag mig inte så pigg heller. Ville bara ligga kvar i sängen hela dagen och inte göra någonting.
Men jag gick upp endå, kände för att gå en runda med Santo. Så vi gick en lite längre runda än vad vi brukar göra och jag tror att vi båda blev lite piggare av det. Santo låg ju och sov längre än mig idag! Vissa dagar kan han sova fram till tolv! SÅ idag hade han okuperat soffan! Heh!

Jag tror jag ska laga litemat sen när jag kommer hem. Potatismos med lite kycklingkorv till det! Yummie!
Har varit så sugen på det hur länge som helst så nu ska jag äntligen äta det =) haha!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0