En stor hund som tror han e liten

Sitter i soffan nu med Santo hängades över mig medans han leker med Micki. Santo har en tendens att tro att han e en liten hund som får plats överallt.. Vilket han absolut inte gör. :P haha! På morgonen vaknar jag alltid av att han hoppar upp på min sida av sängen och knuffar undan mig så att han ska få plats, så det slutar med att jag och Micki ligger och trängs på Mickis sida, medans Santo gottar sig på min sida av sängen :P Bortskämd hund? haha Ja absolut ;)

Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag gjorde en julkrans till henne och sen bakade jag en sockerkaka som vi fikade med senare. Micki kom förbi oxå och hjälpte mamma med hennes dator, för jag fattade ingenting :P Sen kom Dania och hälsade på! Alltid lika roligt att träffa henne =)
Sen åkte jag och Micki och handlade lite mat för att sedan åka hem och göra chili con carne.
Jag var ute med Santo medans Micki gjorde maten.. Och jag har då alridg varit med om en hund med så mkt beslutsångest som Santo har när han ska göra nr 2.. Han hitar ett ställe, springer runt, sätter sig och ska bajsa.. När han sen kommer på att " nä jag ska nog inte bajsa här endå " *skrattar*
Jag blev galen på honom! Sen fick han ett tosseryck och sprang runt i snön och gned och hade sig!
Vissa gillar visst att vara ute i kylan och snön mer än andra :P

Nej nu ska jag ta mig en apelsin och titta på Vampire Diaries!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha kul att läsa om Santo! Chicco tror också att han är jätteliten (han visserligen mycket mindre än Santo men ingen chiuaua) och att det inte alls gör ont när han trampar runt på en! Men det där med att inte kunna bestämma sig var man ska göra 2:an det har han fått av sin mamma Candy =). Jag blir tokig på henne ibland. Efter 3 försök kan jag gå hem med henne men då får jag gå ut strax igen. Ja dom e för goa!

2010-12-11 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0