Brr!

Brr! Det är ju svinkallt ute! Tycker synd om Micki som får gå ut med Santo i denna kylan.. Jag får ju inte gå ut med Santo själv längre..
Det är så tråkigt att inte få anstränga mig.. Jag får ju inte göra någonting =(
Jag fick ett städryck innan idag. Städade hela köket så nu glänser det där inne. Sen tog jag mig an vardagsrummet och sedan toaletten! Dock var det kanske inte så smart av mig, för nu är jag helt slut i kroppen.
Men jag måste ju göra någonting när jag bara går hemma..?

I morgon ska vi till barnmorskan. Sen ska jag köpa lite julklappar! =)
Måste köpa en present till Sarah oxå! Hon fyller ju år den 26:e.
På torsdag bär det av till Gekås! :D

Nej nu ska jag bädda ner mig under täcket i soffan och gosa med Micki! =)

Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0