Blogga med platt tv =)

Hej Folket!
Micki har köpt ett trådlöst tangentbord så nu kan jag sitta och blogga med tvn som skärm! Najs ;) haha!
Nu har vi fått upp den nya fläkten i köket! Känns bra! Och i morgon kommer dom och sätter upp tapeten i bebisrummet! Så då kan vi äntligen börja med det rummet! Det känns skönt att få det klart så man kan börja inreda det med möbler osv så det e klart när h*n kommer! =) Vi har fått hem vaggan som vi fick låna av Katta oxå! Så himla mysigt! Åh nu längtar jag bara ännu mer tills h*n kommer =)

Micki ska börja måla om i vårt sovrum idag. Undra vilken färg det blir..? Har inte så stor koll faktiskt :P haha! Men jag behöver inte oroa mig, för han har bra smak för sådant! =) Tur att man har en karl med smak ;) hehe

Nu till en annan sak..
Varför är det sånt jäkla tjat om snön?! Det är alltid samma sak varje gång det kommer snö! Det blir kaos och folk tror dom kan köra precis likadant som dom gör när det inte är halt och snöigt ute! Men istället så kör dom av vägen! hahaha! Jävla klantskallar säger jag bara! Ta det lugnt på vägarna istället och stora inte upp detta med snön! Snö är ju mysigt =)

Nej nu ska jag snart åka bort till mamma på lite fika.
Jag skriver mer senare!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0