oj oj oj...

Som det kan bli, som det kan bli.. hahah
Egentligen inget jag bryr mig så mycket om, tycker bara det är lite tråkigt att vissa inte kan ta saker så lätt som andra.. Men men, alla är olika, och tur är väl det! För jag är nöjd med hur jag är som person =) Och det är det som räknas!

Haha jag sitte roch kollar på olika klipp på youtube! Massa olika som har gjort en Beyonce med Single ladies! hahah
Som jag har skrattat! Har ont i magen nu! Ska se om jag kan lägga upp en video sen så får ni se :P hahah

Jäkla tråkigt väder ute nu.. Snö!!
Jag vill ha vår! Inte en massa snö.
Det är så härligt med våren! Alla färgerna och värmen som börjar komma. Man kan börja använda sina vår jackor och slippa gå i vinterjacka o mössa. 
Men det bästa är ju när sommaren kommer!
Jag kommer aldrig glömma sommaren 06! Vilken minnesvärd sommar det var! Efter jobbet så stack man ner till Tylösand och var där fram till  6, 7 på kvällen, sen åkte man hem och grillade och hade det mysigt med sina vänner.
Sen var det ju den sommaren jag träffade Dig! ♥ Det var de underbaraste månaderna i mitt liv! Jag hade så jävla roligt mer er tjejer! Man säger " det måste vi göra om" Men inget kommer att slå den sommaren! Körde en massa rundor med Pärlan och spelade Basshunter ^^ haha
Det var tider det! Ellerhur Emma? =)

Ska se om jag hittar lite bilder från den sommare och lägga upp dom här =)

                            



Denna sommaren ska jag bli ännu brunare än vad jag va då :P


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag blev så arg när det började snöa idag!! va ju hur fint som helst på morgonen så jag hade värsta vår kläderna på mig när jag gick till skolan.. så jag blev blöt och kall på vägen hem usch! SOMMAR NU! säger jag bara hehe



kram

2009-03-12 @ 17:34:12
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: cissi

håller med dig =)

2009-03-12 @ 17:54:51
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Jag tycker verkligen inte att du ska bli brunare, du kommer fan se ut som en svensk blåneger, och det är inte snyggt att vara så brun som du var då, du var nästan svart, och jag skojar inte!

2009-03-13 @ 17:15:09
URL: http://misstwiggy.blogg.se/
Postat av: cissi

jag tycker det var najsigt =)

2009-03-13 @ 19:22:42
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0