Fredag!

Igår va jag och Sarah hemma hos min underbara vän Sara =) Hon hade en liten födelsedagsfest, men det var bara vi tre :P För de andra kunde inte komma pga sjukdom och jobb.. Men vi hade roligt endå :D Efter en stund kom även Saras kusin Linda så vi blev en till! Det bjöds på en massa brieost m. kex och melon, godis och chips! Massa mys!
Det som var mindre mys var väl att jag inte mådde så bra senare på kvällen.. Min mage var alldeles uppblåst och hård och jag kunde inte riktigt slappna av..
Så när vi skulle in till stan så ringde jag mamma så hon fick hämta mig.
När jag kom hem så gick jag och la mig i sängen och kollade lite på Blade, sen somnade jag.
Vid tre vaknade jag av att det spände i hela min mage! Det såg ut som om jag var gravid! Den var så stoooor! haha
Så jag sprang in på toa och spydde som en kalv! Fy fan vad jag hatar att spy!! Man tycker så synd om sig själv när man sitter där och inte kan häjda sig från att kräkas.. =( heh

Men idag mår jag mycket bättre, men jag ska ta det lugnt med att äta och dricka just nu.. Iallafall i några dagar.. Magen känns ganska spänd.. Så nu får den vila lite.

Jag vill iallfall tacka Sara för en mysig kväll med massa skratt och brie ost =) hehe
Jag hade jätte trevligt!! Tack!

Nu ska jag åka och köpa en hotdog! Har varit sugen på en sån nu i nån timme :P hehe

Skriver nog lite senare!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Sara

Shiee =)Tack själv Cissi, blev jätte glad att du och Sarah kom! Hoppas du blir bättre i din stackars mage snart! Krya på dig! (Håller tummarna för dig så du får jobbet som du så gärna ville ha)

Puss & Kram

2009-03-30 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0