Man orkar tillslut inte med allt

Man kan inte ta hur mkt som helst.. Det vet ju varje person.. ( eller nästan iallafall ) Det finns ju såna som tror dom kan behandla alla andra precis hur dom vill.. Genom att vara Tyken, spydig, elak, otrevlig, ignorant osv.. Och sen helt plötsligt så är man hur snäll och trevlig som helst! Personlighets störning eller vadå?
Det finns något som heter

Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Sen att vissa inte förstår orden i den meningen är ju jävligt synd!
Jag blir så jävla trött på all jävla skit! Jag vill bara spy!
För idag var det fan och med nog för min del! Nu skiter jag ärligt talat i allt!
Tiden kommer väl för dig då du kommer att växa upp och fatta att man inte kan bete sig så som du gör..

Felet jag gör är att jag bryr mig så mycket om alla andra och vill att dom ska ha det bra.
Och sen får jag bara skit kastat i ansiktet.. Hur kul e det egentligen?

Egentligen gör jag väl inget fel i att bry mig om folk..
Bara det att jag kanske bryr mig lite för mkt om andra än om mig själv..... ?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu verkar de vara strängt för dig! ring om du vill tjabba av dig, spy ut lite skit! eller bara tjabba massa trams! jag står på din sida i alla lägen i alla fall, hejar på dig! :)

2009-06-11 @ 16:55:11
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är det nu du pratar om?

2009-06-11 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0