oj oj oj

Vart kom alla kommentarerna ifrån?! haha
Känner ingen av dom som har kommenterat förutom min kusin Carola.
Haha knas! Men det är alltid kul med nya läsare =)

Idag fyller min kära vän Nicolina år!
Ett stor grattis till dig från mig =) ♥

Igår fick jag gå hem från jobbet.. =(
När jag körde min skurmaskin fick jag så ont i magen och jag blev alldeles yr och illamående!
När jag kom tillbaka till städ fick jag springa in på toa och kräkas! Dom skickade hem mig gaska snabbt :P
När jag kom hem låg jag i sängen hela dagen, orkade inte röra mig, var alldeles matt i hela kroppen!
Så typiskt att bli sjuk just nu! Men jag ska allt vila upp mig så jag blir frisk igen!

Nej nu ska jag ta en panodil och sen ska jag krypa ner i sängen igen!

Ha det så bra!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: nicolina

Tuuuuusen tack!!!! =)

Åh tack så hjärtligt för brevet <3!!!!!

puss o kram!!!!

2009-07-14 @ 17:32:47
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0