Annanaspaj :D

Idag va en så lam dag på jobbet! Jag va så jävla seg!
Efter jobbet åkte jag och Nico hem och åt lite mat från igår =) Det va mumsigt!
Sen städade vi lite =P jag dammsög och hon diskade ^^
Och sen! Då gjorde vi annanaspaj!! Åhh den blev så god! Me love Annanaspaj =)

För typ en timme sen kom mamma och Caroline hit och hälsade på lite, självklart ville dom oxå ha lite paj =P
va ute med Santo precis.. Kallt som fan! Längtar efter värmen!
Dex ska komma snart =) Alltid kul med lite besök =)
Nico är hos sin mamma nu, så jag och santo e ensamna hemma.. lite tomt faktiskt..

Här kommer lite bilder från min nya mobil iallafall =)

   

Rätt bra upplösning på bilderna va? =P höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0