I morgon kommer hon!!!

I morgon kommer Nico hem till Sverigen igen! Efter en lååååång resa i Filipinerna!
Måste faktiskt säga att jag har saknat henne! Det är inte samma sak att gå till jobbet när hon inte är där!
Sen har jag saknat våra kvällar då vi suttit på balkongen och pratat en massa!
Men det ska det bli ändring på nu! För i morgon kommer hon hem =) Min älskade vän!! =)


Nu till något helt annat..
Jag har varit så fruktanvärt trött hela denna veckan!
somnar direkt när jag kommer hem och lägger mig i soffan!
Så trött har jag inte varit innan.. Hmm

Sen inatt när jag hade lagt mig började grannarna ovanför oss att springa runt och klampa i golvet, skrika och gapa och slå i väggarna! Så höll dom på i 45 minuter! Höll på att bli tokig! Hoppas inte dom håller på så inatt! För då jävlar ska jag gå upp och bakna på dörren! haha nej det vågar jag inte =P men jag hade velat våga det =P haha

Nej nu ska jag vidare!


Tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0