En dag i stan

Va inne i stan idag med Sarah och Santo.
Gick runt lite, kunde inte gå in i några affärer för jag hade hunden med mig.
När vi skulle gå till bilen som stod i torg garaget så träffade vi på en uteliggare. Han ville hälsa på Santo, och sen stod vi och pratade en massa om sveriges demokrati osv.. Lr rättare sagt, han pratade och jag nickade typ bara :P vi kom aldrig därifrån! haha men han va tevlig iallfall. =P

Sen åkte jag hem till mamma och lämnade Sarah och sen hämtade jag Micki. åke och tvättade bilen och sen åkte jag tillbaka till mamma. Skulle färga Sarahs hår idag men dom satt och kollade på film så jag åkte hem. Ska färga hennes hår i morgon istället.
I morgon ska jag besiktiga bilen.. Hoppas den går igenom!! Sen på kvällen ska jag och Carro fika =) YEY!!


Nej nu ska jag göra mig en varma koppen!


hej då!


// Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0