Vilken överraskning!

Igår kom Dexter till mig. Men hon kom inte själv.. Anna kom oxå! Så förvånad jag blev! Jag trodde hon var kvar i Norge!
Det va jätte roligt att dom kom och hälsade på =) Det var så länge sen känns det som =P
Satt och pratade en massa och kollade på Desperate housewifes! =)

Idag ska jag inte göra så mycket.. Är ensam hemma tills ikväll för micki ska jobba. Usch! Jag tycker inte om att vara ensam..
Efter jobbet ska mamma komma och hämta mig så ska vi fika hemma hos mig ute på gräsmattan =) Jag bakade igår! Chokladrutor med daim i! Åhh så goda dom va =D

Nej nu hinner jag inte skriva mer. Måste fortsätta att jobba!

En annan sak..
Jag blev förbannad igår!  Nu måste man ju tänka på vad man skriver!
Varför får inte jag ha mitt privatliv?!
Blir så irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0