En riktigt jävla dålig dag!

Min dag!

Vaknar vid 07.20, Tittar ut och det ÖSREGNAR! Blir Irriterad!
Kommer till jobbet, blir mer Irriterad!
Kommer hem, blir ännu mer Irriterad!

Åker hem! Hoppas jag slipper vara irriterad!

Denna dagen har / är en skit dag!
Är så trött på alla idioter som finns! Alla som klagar på allt och inte gör någonting!
Och sen helt plötsligt är allt hur bra som helst?! Hur fan ska ni ha det egentligen?!
Jag är inte den som brukar säga något, men nu tänker jag fan inte hålla käft längre!


Detta inlägget va inte så speciellt trevligt men det va skänt att få skriva av sig lite!

Nu ska jag hem och lösa korsord!


Vill att du ska komma hem nu!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0