Långfredagen..

Vaknade vid halv nio.. Kunde inte somna om.. Det va så grymt varmt i lägenheten.. Satte på tvn och käkade lite vindruvor :P Sen vid halv elva åkte jag hem till mamma o pappa.. Har typ inte gjort så mkt här.. va ute med Zacko innan.. Ska nog gå in och duscha snart.. Sen får jag se vad som händer.. Lr jag ska gå ut och gå på berget sen =) Kanske tar med Zacko..? hmm nää.. Kommer det andra hundar har inte jag en chans! haha

I morgon ska jag jobba.. Jag och Nico.. Börjar halv elva.. Sen på kvällen ska jag vara med tjejerna..

Mamma har åkt till England idag.. Med jobbet.. Tomt utan henne.. =(

Nu ska jag vidare.. Okar inte sitta här mer nu..

Är lite nere.. =( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0