Hejsan svejsan!

Nämen titta vem som kommer här och ska blogga av sig lite! =)
Jag måste erkänna att jag har tappat stinget lite med bloggen, det är inte lika roligt att blogga nu som det var innan.. Måste komma på nåt kul att skriva om :P
Jag var på badhuset med Gabriel, mamma, åsa och amanda för någon dag sen. Gabriel stormtrivdes i vattnet och simmade med sina små gosiga ben i vattnet, plaskade och fick kallsupar när han helt plötsligt skulle ner med huvudet under vattnet :P haha! Först så simmade mamma och åsa, sen kom dom in och bytte av mig och amanda ( vi var i barnpoolen med Gabriel ) så fick vi simma. Det var verkligen hur skänt som helst att simma!
Efter simmningen satte vi oss i bubbelpoolen! Gabriel satt och njöt hela tiden =)
Så till badhuset ska vi till fler gånger =)
Jag fick en jätte fin klocka av pappsen igår! Det är en Dolce & Gabbana, den e slivrig med vit bakgrund inuti, glittrande små stenar som istället för siffror, och sen kan man se datumet i klockan oxå! Och sen är den vattentät :D Woho! Jag är så kär i denna klockan! Jag ska aldrig ta av mig den! Tack så jätte jätte jätte mycket pappa!
Jag ska försöka lägga upp en bild på den sen så ni får se hur fin den e :)
Nu ska jag ha fredagsmys med älsklingen!
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0