God afton gott folk!

God kväll! Egentligen borde jag gå och lägga mig, men jag är egentligen inte så trött. Men jag vet att jag kommer vara det i morgon bitti när lilleman vaknar. Så.. Jag ska gå och borsta tänderna och göra mig iordning så att det bara att gå och lägga sig sen. Men först ska jag ut med min lilla svarta vovvs! Lilla och lilla e han väl inte :P haha! Men han e mitt lilla hjärta! Gud vad jag älskar denna hund! Han är en sån underbar hund så det värmer i hela hjärtat! Denna hunden gör mig så lycklig! Det är många gånger då man varit ledsen som han har kommit och lagt sig hos mig och på sitt sätt tröstat mig. Och många gånger då man har skrattat åt honom och lekt en massa! Han ger så mkt glädje ♥
Matte älskar sin Santo ♥
Oj blev lite känsloladad där :P Dags för mig att gå ut med Santo och sedan gå och lägga mig. Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0