Gamla minnen..

Jag sitter och lyssnar på Within Temptation nu.. Och tänker tillbaka på då jag och Micki gjorde en roadtrip till Amsterdam. Vi lyssnade på Within Temptation hela vägen ner dit och hela vägen hem igen. ^^,
Tänk.. Hade vi inte gjort den roadtrippen så hade vi inte haft Gabriel nu! Så tack älskling för att du tog med mig på denna minnesvärda roadtrip =)
Jag, Gabriel, mamma och Sarah var på Busfabriken idag och lekte lite! Gabriel tyckte det var jätte roligt att leka med alla bollar som fanns i bollhavet! haha! Han var så himla sät när han satt där och visste knappt vilken boll han skulle ta! Men vi träffade inte buselefanten =( Men kanske nästa gång! För dit ska vi gå fler ggr =) Jag får tacka min chef för det var hon som gav mig rådet att gå dit med Gabriel, även fast han är så liten. Hon sa att han kommer tcka det är roligt där endå. Och rätt hade hon =) Så tack Linda!
Jag ska nog köpa mig ett simkort och börja gå och simma. SÅ man tränar upp kroppen lite och kanske to,m blir av med lite daller ;) Det är kanske dags att ta tag i kroppen nu... Det var ju ett bra tag sen man tränade..
Nä, jag SKA köpa ett simkort ch börja simma. Det tränar ju hela kroppen och jag kommer få upp min kondition! Det får bli min träning inför sommaren 2012! För denna sommaren har det ju knappast varit någon sommar :( Jag har aldrig varit så blek som jag har varit denna sommaren! Jag brukar ju vara brun som en pepparkaka annars! Men sen har man ju inte haft riktigt tid med att åka till stranden heller. Jag har ju Lilleman ^^, Och han var förliten för stranden nu i sommras..
Men men, jag ska ta tag i träningen nu och börja ta tag i saker och ting! Jag börjar redan i morgon! Då ska jag ut och gå i en timme minst! Det ska jag göra varje dag!
Man kanske ska börja blogga om hur min resa med tränandet kommer att gå? Vad tycker ni om det? Kommer ni fortsätta att läsa min blogg? ^^,
Mitt mål är att ha denna vikten igen! Då vägde jag nog 60.
Så 7 kilo ska bort, magen ska bli platt igen, musklerna ska spännas!
Dom har haft semester alldeles förlänge nu! ^^, haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda

TJO! jag hade också tänkt att börja simma! så jag hänger gärna med :) jag ringer dig lite senare :) kram på dig kära kusin

2011-09-06 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0