Tapetsering heeeela dagen!

I morse var det jobb på Nyhem för min del. Vaknade en halvtimme innan jag började av att bebisen sparkade och hade sig! Jag hade tydligen stängt av mobilen i sömnen.. Så det var tur att den lilla / lille väckte mig ^^,
Efterjobbet tog jag mig en välbehövlig frukost och sen bums ner i sängen igen! Jag var så himla trött!
Drömde en sjuk dröm om en orm som jagade mig, mamma och våra hundar som vi hade i drömmen! Fy fasen! Den drömmen var riktigt läskig! Min puls låg nog på dubbelt så mer än normalt när jag vaknade!
Men jag kramade om Santo som låg jämnte mig och sov! Sen somnade jag om igen.

Vid två kom mamma och vi började med den sista tapetseringen av köket! Så nu är det bara målningen kvar.
Jag vill bara ha något att göra.. Vill inte sitta hemma och glo rakt in i väggen..
Iof så gör jag inte så mkt på veckodagarna efter jobbet.. Mer än att sova.. ^^,
Så mycket som jag sover nu har jag aldrig gjort innan! Men man får ju passa på att sova så mkt som möjligt nu innan bebisen kommer ;) höhö!

nej nu ska jag nog faktiskt snart bege mig mot sängen.. Känner hur seg och trött jag är i kroppen..
Vi hörs kanske i morgon!

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0