Resfeber på hög nivå!!

Ja nu blev det ju ett litet glapp i bloggandet igen.. Men det har varit lite mkt nu de senaste dagarna.. vi ska nämligen åka till Cypern en vecka nu på måndag och vi har haft fullt upp med att fixa allt.. Jag började packa min och Gabriels väskor idag, men det känns alltid som om man inte får med sig allt.. Även fast jag gjort listor på vad som ska med.. Jag får fixa allt det sista i morgon. För sen åker vi mot Köpenhamn natten till måndag. ohh jag e så nervööös inför flyget! Jag är inte rädd för att flyga, så de e ju inte det.. Kanske är det för att det e Gabriels första flygtur..? Hur kommer det gå?  Tror dock att han kommer tycka det är roligt. Det är bara jag som har resfeber ;)
det ska ialllafall bli hur skönt som helst att få komma bort från allt här hemma och bara få umgås med min lilla familj! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0