Somna ståendes!

Jag är så trött att jag kan somna bara jag blundar en liiiiten stund! Har jobbat både på Östras och på dhl via lt resurs idag! Så det har varit jobb från 05-16 idag.. Ganska mör i kroppen nu ;) men man måste jobba! Jag ser fram emot att lägga mig i vår nya mjuka säng faktiskt! Ska bara natta Gabriel och få i mig lite mat först.. Gabriel har ju sina små idéer när man ska sova.. Först ska alla hans 6 gosedjur vara i sängen, sen ska dom bäddas ner, sen ska man ha hela sin hand över hans ansikte och gärna något finger i örat?!! För att slutligen hitta en position där han ligger med hela huvudet i min hand! Haha! Inte nog med det, han ska även ligga och klämma på mina fingrar innan han somnar.. Nä jag får väl återgå till nattningen ordentligt nu så han somnar ;)
Ta hand om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0