En stund över

Då har man en stund över till at sitta ner och blogga lite.. Jag har varit så jäkla trött när jag har kommit hem efter jobbet så jag har faktiskt inte orkat att sätta mig ner vid datorn och blogga.. Man har haft massa annat för sig istället.. 
Just nu jobbar jag ju på Östras och kör ut bröd och gör lite annat smått och gott.. Packar kakor, ströbröd, packar skorpor och lite sånt.. Jag trivs som fisken i vattnet där borta! Arbetskollegorna är så jäkla goa och man går nog aldrig från jobbet utan att ha skrattat under dagen  :) 
Vi letar fortfarande efter ett nytt boende.. Så hör ni något om nåt ledigt lite utanför stan så hojta till =) 
Nä nu ska jag ta mig en riskaka med ost smak och titta lite på tv innan jag ska lägga mig! 
Ta hand om er så hörs vi i morgon ist.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0