Oj vad man missar mkt!

Herregud! Jag har verkligen inte råd att missa en enda dag i skolan! Man kommer ju efter jätte mkt och missar en massa saker som vi måste lära oss! Jag fick stanna hemma i fredags för Gabriel hade 40 graders feber, och jag hade ingen som kunde ta honom. Jag missade en massa! Men jag har jobbat igen det nu, och jag tackar pappa för hjälpen! Det där med bromsarna är fasiken inte lätt! Man blir ju inte klok på det! Men man lär väl sig det med tiden.
Vi ska ha vårt första prov på onsdag! Körkortsteori! Egentligen är det väl inte så svårt, man ska bara damma av den där hyllan i huvudet med all den information ;) Lite plugg blir det allt i morgon, och nu innan man lägger sig.
Annars e allting lugnt. Dagarna flyger förbi och det känns som om man inte hinner med annat än skolan just nu :P
Men men, i vinter har jag förhoppningsvis ett lastbilskörkort och all tid i skolan kommer vara värt vartenda minut =)
Nej nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig.
Jag avslutar detta inlägget med en bild på älskade Santo! Det går verkligen inte en enda dag utan att jag tänker på honom! Jag saknar honom så enormt mkt! Min lilla sasso som vi kallade honom. Men som jag har sagt innan! Han har det så himla bra hos Bengt! Han kunde inte ha fått det bättre! Tack Bengt! Och Tack Mona och Johan för att ni hjälpte oss!
.
.
Jag saknar våra gos stunder =(
.
.
Haha jag kommer aldrig glömma då jag kom hem och Santo hade tuggat sönder min post och jag fick "Jag har inte gjort något" blicken fast att bevisen satt fast under munnen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0