Nu är den klar!

Nu har jag gjort klart min träningsspel lista på Spotify! Nu är det bara att sätta igång! Hårda tag som gäller nu! Inget massa småätande och sånt skit! Man kan om man vill! Och jag vill! Nu är det dags att må bra och känna sig nöjd!
Hur går det i skolan då?
Jo det känns bra faktiskt. Idag hade vi teori heeeela dagen lång! Och i morgon och på torsdag e det dags för körkortsteori! Det är mkt teori ska jag säga er! haha! Det blir ju ingen break i sommar heller, utan böckerna får följa med till stranden :P Det gäller verkligen att man ligger i, för missar du en dag så missar du jätte mkt!
Men det känns endå bra att det kommer bli mkt plugg. För då vet man att man inte kan ligga på latsidan, utan man måste verkligen ligga i. Nu är det skolan som gäller och inget annat =)
Nu blir det en kopp te innan Desperate börjar!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0