Jag har ingen rubrik idag...

Jag är helt slut i kroppen och huvudet! Jag orkar ingenting! Satte mig ner för att plugga lite innan, men det gick verkligen inte! Hjärnan går på det sista batterierna nu känns det som. Jag vet inte varför jag e så trött egentligen, man har ju inte gjort något så värst ansträngande. Fast det e nog lite pollen med i spelet oxå. Jag blir rätt seg ibland när pollen sätter igång. Aja, nu har jag tyckt synd om mig själv lite ;)
.
.
Vi hade test i skolan idag. Godkänt var 25, och jag fick 24 3/4?!! Haha jag missade på 1/4! Men det var inget allvarligt test så, utan mest för att se hur mkt vi kan i körkortsteorin. Det jag måste plugga på är vägmärkena. Det e ju en hel jävla djungel med de där skyltarna!! Usch!
.
.
Nä nu ska jag sova, orkar inte vara uppe länge. Lilleman vaknar ju om några timmar så då får man ju vara utvilad :)
.
.
I morgon ska jag kanske åka med pappa i lastbilen :)) han ska visa lite hur allt funkar så jag e lite förberedd sen när vi ska börja köra i skolan v 25! Åh vad jag längtar!! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0