Sena inlägg..

Nu på senaste har det blivit sena inlägg här i bloggen. Men jag har inte riktigt tid att blogga på dagen. Har fullt upp med lilleman. Man hinner inte rikgit att sätta sig ner och blogga då ;)
Nu har jag suttit och betalat alla räkningarna så nu är dom ur världen, fram tills slutet av månaden :P haha!
Jag börjar känna mig på bättringvägen oxå. Känner mig inte lika hängig som jag har gjort de senaste dagarna. Men i natt var ingen rolig natt! Fy! Jag fick inte många timmars sömn. Men men, det gör inte så mkt. Jag får tid att sova en annan natt ^^,
På tal om att sova! Gabriel har blivit jätte duktig på att sova en hel natt inne i sitt rum nu! Han sov inne hos mig inatt, men alla andra nätter har han sovit i sitt rum utan att vakna och vill komma upp. Vår lille kille börjar bli stor =)
Nej nu ska jag gå och lägga mig. En ny dag med nya äventyr väntar. Eller ja, nya äventyr vet jag inte :P Men det lät bra när jag skrev det! haha!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0