Tack till er som fortsätter läsa min blogg =)

Jag såg precis att jag har 3 st troga läsare som e inne på min blogg även fast jag är grymt dåålig på att blogga just nu. Ni har gett mig lite kämparglöd nu, så nu ska jag fasiken bättra mig!
Allting är bra med mig annars. Livet rullar på och jag trivs som fisken i vattnet i skolan! Denna veckan håller vi på att köra truck, och lära oss att lasta och lasta av en lastbil med truck =) Och inte för att skryta, men jag är grym på truckkörning! För att aldrig ha kört truck innan dvs :))
Jag fick to,m beröm idag att jag var duktig! Det gillar vi!
Vad har annars hänt då?
Caroline har tagit studenten!!! Min lilla fis har tagit steget ut i vuxen världen! Jag är så stolt över dig Caroline! ♥
Hmm.. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om.. Jag har mest bara tid för skolan och Gabriel nu. Jag är ju hemma med Gabriel varje dag vid 16 och då är det matdags och lek som gäller. Sen är det ju sängen för lilleman vid 19. Så det är inte mkt fritid man har efter skolan. Det e väl det som e det lite tråkiga med skolan.. Att det e så långa dagar.. Men men, i slutändan lönar det sig ju. I november e man lastbilschaufför =))
Ta hand om er så lovar jag att skriva mer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Du kan inte hinna med allt.

Vi som är din vän läser om dig på FB.

Lycka till med körkortet, du kommer slå grabbarna med hästlängder.

Sköt om dig! Kram

2012-06-12 @ 23:37:28
URL: http://lisbethstoser.blogspot.se/
Postat av: cissi

Tack Lisbeth =))

2012-06-18 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0