Inskolning =))

Idag var jag och Gabriel på inskolning på hans dagis! I början var han väääldigt blyg, och skulle sitta brevid mig hela tiden och hålla mig i handen. Men tillslut släppte han taget och började försiktigt krypa runt lite. Men han skulle endå ha full koll på mig =) Efter en halvtimme började han leka och busa runt, riva sönder lite tidningar och rev även ut en sida ur deras Bamse bok! ( oops ) haha! Men det gjorde inget sa dom, det var bara första sidan ;)
Personalen var verkligen jätte trevliga och kom bra överrens med Gabriel =)
På tisdag ska vi dit igen och leka lite med barnen igen!
Nu ska jag springa ner i tvättstugan igen innan jag ska bort till jobbet och jobba lite  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0