Födelsedag!

I söndags fyllde jag 25! Och ska jag vara ärlig så känns det inget speciellt :P Man blir inte äldre än vad man känner sig ;)
Jag fick jätte fina presenter! Tack allihopa =)
Gabriel har börjat på dagis nu. Eller vi håller på med inskolningen. Idag var han på dagis i 2 timmar utan mig! Det gick jätte bra! Han blev lite gnällig dom sista 20 minuterna, men det var bara för att han var trött. Så jag får säga till domk att han får sova runt halv elva lr nåt i morgon. Han e inte van att gå upp tidigt och sen vara uppe länge utan att få somna om på morgonen. :P
Han brukar vakna vid sju, halv åtta och få välling. Sen somnar han om igen och vaknar vid nio. Men men, han kommer nog in i sin rutt snart =)
Nej nu ska jag gå och lägga mig.
Jag kan nog blogg lite i morgon oxå.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0