Då är det dags igen!

Jag visste det! Jag har bara gått och väntat på det! Alltid är det samma jävla sak!
Vi får väl se hur länge detta kommer hålla då..
Idag var jag hos tandläkaren med lilleman. Vi skulle vara där klockan 14.00 så jag, Sarah och lilleman knallade bort till Nyhems folktandvård. Saken var bara den att vi skulle till folktandvården på skansgatan inne i stan! hahah! Jag är så förvirrad så det finns ju inte! Men jag var 100% säker på att vi var kallade till Nyhem. Men ack vad fel jag hade. Men vi fick en ny tid lite senare så det löste sig endå :P
Sen när vi var klara där borta gick vi hem till Åsa och lilla Haylie och hälsade på lite =)
Nu sitter jag hemma och ska sätta på en gammal klassiker :P Lilla sjöjungfrun ^^, Jag blev så sugen på att se den innan idag när vi satt och lyssnade på Disney låtar och Havet är djupt kom upp =)
I morgon ska jag tapetsera här hemma och kanske fortsätta målningen i hallen så att det blir klart någon gång :P Sen ska jag in till stan med mamma.
Jag skriver mer i morgon.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0