Snabbt inlägg

Egentligen hinne rjag inte blogga, men jag tänkte jag slänger iväg ett litet inlägg.
Nu ska jag snart in i duschen, Lilleman sover middag så då får man passa på =) Efter duschen ska jag ut med Santo och sen ska jag och lilleman in till stan och träffa underbara Amanda =)
Åh ni vet kanske att det finns en loppis sida på fb?
Iallafall.. Jag har fyndat en massa där! Idag ska jag köpa en Fendi plånbok för 80 Kr! Och sen ska jag köpa ett antiskall halsband till Santo för 400 kr! Det har kostat 900! Det tycker jag är ett bra fynd iallafall =) Sen har jag ju äntigen hittat en tamburmajor! 100 kr! Det e riktigt roligt att sitta och kolla runt där! Det finns mest massa skit, men ibland hittar man något man vill ha =)
Nej nu måste jag duscha!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0