Lilleman börjar bli frisk =)

Nu börjar lilleman bli frisk. Han e fortfarande lite snogit och har hosta, men jag tror att öroninflammationen är på väg att försvinna. Han är mkt piggare nu och börjar bli sig själv igen =) Det är så synd om dom små när dom är sjuka =( Man vill ju hjälpa dom så mkt man kan, men när dom inte kan prata och säga vad som är fel så är det inte så lätt.
Men nu när Lilleman börjar bli frisk åker jag på en förkylning! :P Men men, det går över!
Nä jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Det är inget kul att sitta uppe :P Inget bra på tv och jag har kollat runt tillräckligt på internet.
Jag skriver kanske mer i morgon.
Ta hand om er!
.
.
.
http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=50446

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0