Förvirrade kvinna!

Detta är pinsamt! Men jag måste dela med mig endå!
Igår satt jag och kollade runt lite på bloggen och såg då att man kunde ändra inlogg. Då jag hade min gamla hotmailadress som inlogg ändrade jag inlogget till ett annat som jag kommer ihåg.
Men nu när jag skulle logga in så loggade jag in som jag alltid hade gjort. Men min gamla hotmail adress och det gamla lösenordet. Och vips kommer dte upp en ruta där det står att inlogget fungerade inte! Jag fick PANIK! Jag trodde att någon hade hackat min blogg så jag skrev ett mejl till kundservice och sa att jag inte kommer in på bloggen osv osv! Jag skickade iväg mejlet och kommer sen på att " ja just det! Jag ändrade ju uppgifterna igår" HAHA Så jag fick skriva ett mejl till dom igen och be om ursäkt. Så jäkla pinsamt! haha!
Men nu vet jag vad jag har för inlogg iallafall :P
Så kan det gå ibland! haha
Usch jag blev så ledsen idag när jag vaknade! Jag gick in på fb via mobilen och såg att jätte många kade skrivit R.I.P Whitney Houston! Jag fattade ingenting! Jag stängde ner fb och gick in på aftonbladet. Och mycket riktigt, Whitney Houston hade dött! USch jag tycker det är så hemskt! En sån underbart vacker kvinna med gudomlig röst har lämnat världen. Men hon kommer alltid vara lika omtyckt. Hennes musik kommer alltid finnas kvar! Hon var en av mina idoler, jag har alltid tyckt om Whitney, och kommer alltid att göra det! Hennes musik får en på bra humör! Sätt på tex skivan The Ultimate Collection på hög volym när du tex städar eller gör dig iordning för en fest! Det finns inte att man inte blir på bra humör!
Jag glömmer inte när jag fick den skivan av Micki i julklapp! Jag blev verkligen super glad för den!! Åh jag älskar hennes musik!
Jag säger som alla andra till dig Whitney Houston.. Vila i frid!
.
.
.
Jag avslutar med min favortilåt med Whitney Houston!
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0